MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, July 6, 2011

ARiNi DALAM SEJARAH AKU MASUK OFiS LEWAT


Leh tahan gak tajuk tu..ekekekke...
Memang dalam sejarah woo....
sebelum ni klo ada apa² hal aku sure jenguk ofis dulu, pastu baru chaw.
Ni pula dalam sejarah aku masuk opis kul 11 pg
Hahhaa..bukan aku monteng tau
Seperti yang diceritakan dalam entry kelmarin
Syira anakku sembelit kan.
So, pagi tadi aku bawa Syira ke Pakar Kanan-kanak. Risau aku...
Tapi nanti aku cerita..skang ni ada kerja menanti...

Ada ilmu nak share ngan uoll yg klo nanti² ada masalah sembelit...:-)

Tak best entry xda gambar..so selit gambar budak bertuah ni.



♥♥ Jom sama² klik²..u klik me, i klik u ♥♥

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya Amira Aimie said...

kt pun lambat masuk opis hari ni... gara³ perhimpunan BERSIH ade pulak roadblok pepagi huhuhuhu....

ch@ said...

gambar pun dah ala-ala sembelit. berubah muka syira pakai warna pink.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...