MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, September 8, 2010

Selesai sudah....

Horey....apa yang aku sonok sgt arini kan?sbbnya setelah 3 hari bertugkus lumus memeriksa dan membayar klim semua staf, secara rasminya semuanya selesai arini. Alhamdulillah...mmg aku sonok sgt2...dapat aku bercuti nanti dengan amannya tanpa memikirkan kerja.

Siyes aku cakap mmg raya kali ni menduga betul, xpnah aku dapat menyiapkan klim yg berlambak dalam masa terhad mcm tu. Skang ni tungggu pembayaran jek. Buat staf2 pejabat aku yg beratus org tu, aku dah cuba sedaya upaya, skang kome doakan jek klim2 kome tu masuk sebelum raya ni.

Klo xdapat juga jgn marah aku tau...hahahha..mudah2an dapatla menambah perbelanjaan raya, gaji plak dah ujung bln kan...klo dapat lepas raya pn xpa kot, ada gak back-up perbelanjaan selepas duit byk abis.....kihkihkih.

p/s : Klo bkn sbb kerja yg berlambak...nak siapkan klim2 ngan payroll, dah lama aku bercuti...huhuhu

1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

wah..boleh berhari raya dengan gembira!

selamat berhari raya..maaf zahir batin!

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...