MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, September 11, 2010

Berhari raya....


Masih dalam mood berhari raya...aku skang berada di yan. Pagi Raya pertama di rumah mertua..seperti tahun yg lepas juga. Aku dan hubby mmg tidak mengamalkan sistem giliran seperti kebanyakannya pasangan suami isteri yg lain (ewah...cam skema plak aku).

Kenapa ek? mungkin sebabnya kedua2 rumah xjauh mana pun..yelah antara Yan dan Pendang...baru 45 minit asanya...xmenjadi beban bg kami. Bg aku, malam raya pertama semestinya aku nak tido di rumah mak, so pagi raya di rumah mertua xkisahla. ptg dah boleh balik Yan. hihi...

Malam raya kami sempat lagi bershoping penghabisan...aku siap singgah di pekan guar chempedak lagi, pas je hubby amik, kami singgah di pekan pendang plak..sakan aku...mmg letih wooo kaki nih. Xsedar sampai umah mertua jam dah dekat 2 pagi.

Opss, mesti korang heran knapa hubby aku amik, sebenarnya hubby aku nga Syira tido di Pendang sebelum raya. Aku plak berseorangan di Yan. Yelah, sian kat mak aku, kakak aku keje raya pertama dan ke2, Aira plak baru je nak sihat ckit, so akulah yg leh nolong mak aku itu ini. Mertua aku plak mmg dah ada yg membantu. Kira acilah kan..hihi..


p/s : Berayalah secara berhemah termasuk bab makan dan pemanduan...


0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...