MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, September 29, 2010

Berbaju Kurung...


Sebelum ni aku xda letak gambar anak daraku berbaju kurung kan? yg ada pun cuma 1 jek bebaru ni masa nak masuk contest. Entry raya yg masih ttp aku nak cete walaupun syawal dah hampir penghujungnya

Alkisah nak cete sal raya pertama baru2 ni berbaju kurung la anak dara aku ni. Sebenarnya klo ada kenduri yg kami selkeluarga pg, mmg aku kebanyakannya bagi Syira pakai baju kurung, tapi ikut cuaca dan mood budak kecik ni jugala. Klo matahari terik2 ni sian plak nak bg pakai baju kurung kan? dibuatnya dier mintak buka baju kat umah kenduri, xker naya tu???hihi

Siap bercelak2 lagi tau budak ni, semua klo mamanya pakai, semua dier nak pakai...dah namanya pempuan, serba ckit, bab bergaya tu mmg kenalah kan? Layan gambar2 Syira yg xseberapa ni. Gambar ni diambil di rumah mertua...


- Minum susu dulu -

 - Opsss terkangkang pula -

 - Bercelak, Nampak garang x? -

 - Semua jenis kuih dier nak makan -

 - Bab makan mmg Syira suka sgt -

- Klo boleh nak masuk dalam bekas tu -

Em...nak cete satu kat korang nih, nak dgr x? hihi, baju kurung Syira ni ready made k. Sbbnya baju yg pertama temanya lari dari aku ngan hubby, so, disebabkan baju Syira dah xda warna ikut kami, kami decide beli kain je, then kain tu plak xsempat jadi baju sbb tukang jahit (adik ipar) aku kan xident bebaru ni. Dan baju yg Syira pakai ni baju yg ketiga....aku beli malam raya kat pekan Guar Chempedak.

Korang tgk ok x???lengan bajunya siap bercengkam k...mcm trend plak, kenapa aku tanya ok ek? percaya atau tidak klo aku cakap sepasang baju kurung yg aku beli utk Syira tu hanyalah berharga RM10.00 sahaja? dan disebabkan malam raya, aku beli 2 pasang harga tinggal RM7.50 utk sepasang. So, 2pasang tokey buat lelong RM15.00 jek...hihihi murahkan..yg ni aku cakap betul2 punya, xda nak tipu2 k. Baju melayu pun sama harganya. Mcm xda untung jek dier jual, apapun cuma warnanya la kner pandai pilih.

Sebelum ni yang pnah aku tgk baju kurung murah ialah RM15 sepasang, tapi saiz Syira xda, yg aku beli ni adalah baju yg termurah aku pnah beli...berbaloi...pasni klo Syira xnak pakai pun aku xda terkilan..kih..kih..kih...

Ada sapa2 nak kirim x? hihihi...xpun korang g jek Pekan Guar Chempedak....mesti jumpa yg murah mcm tu..tapi hanya baju kurungg je k...baju melayu ngan baju kurung yg 2pasang RM15 tu jek kner tunggu malam raya...:-)))


p/s : Bab membeli baju ni aku xda nak demand jenama2..Janji cantik, harga ok...aku rembat jek..hihi

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Intan Inn said...

wahhh comel sgt berbaju kurung..erm kalau lah saya ada anak perempuan boleh juga kirimkan beli baju giler murahkan...bestlah yer bargaya sakan...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mmg murah sgt2...berbaloi2..klo nak buat mmg xdapat harga tu..hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...