MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, September 29, 2010

Raya Dan Raya


Serba hijau. Kali ni kami berbaju ijau. cerita di sebalik warna hijau ni. Kami sekeluarga sebenarnya bercadang nak amik gambar family di studio dgn pakai baju ijau sefamily. Tapi disebabkan ada beberapa perkara yang tidak dapat dielakkan, semuanya ditunda tahun depan kot...ops...lamanya ditunda kan...hihi

Nanti2 ada kelapangan barula leh g sefamily...lama dah aku bercadang2an, tapi insyaallah masa akan datang tercapailah hasratku...nak g amik kat studio cadang2nya...hikhikhik...tapi mmg mencabar ckit klo nak pastikan adik2 bujang aku ada...sokmo byk kejer jek demer tu...hishhhh..mcmla wakil rakyat...

Ni gambar aku n family kecilku sebelum ke rumah mertua...

- Keluarga kecilku -

 - Syira masam jek mukanya -



- Payah toi anak mama nak tgk kamera -

- Acu yang suka menempek...hihi -


p/s : Semoga keluargaku senantiasa di bawah lindungan-Nya..Amin




4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamalieyna said...

waaah semangat hijau betul ni..semua serba hijau! cat rumah betul hijau, rumah maya ni pun hijau! sejuk mata memandang..hehe..sweet! ^_^

takpe tahun depan bleh lagi..lalala..

cha said...

comel-comel, nasib baik kita tak ada, kot tak jadi acu, menempek sama ;)

NurainiZakaria said...

weyyy kite pun ijo tahun ni tau, same la pulak kan kannn dlm fb suh pkai oren kan hik hik

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mamalieyna : ni namanya pakej ijau..hihi
cha : hihihi
aini : raya pertama temanya ciklat oren2...ada gak la guna pandangan di fb tu..hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...