MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, September 30, 2010

Syahira vs Syafiqa


Ni nak tempek gambar 2 org cucu mak aku. 2-2 cucu perempuan, cucu lelaki insyaallah akan datang k..hihi

Satu peel diorg berdua ni, klo sorg minum susu, 2-2 nak. Leh dikatakan banyak barang atau baju diorang ni sama, aku mmg suka beli brg sama utk keduanya. Kekadang tu berebut juga sbb baju kakak, Syira ngat baju dier, mulalah bab rebut2 ni jadi.

Ni aku snap masa demer minum susu, kdg2 tertukar juga botol, sbb sama jek botol diorg nih..mak masing2 beli k...hihi. Klo time buat susu, aku suka knerkan Syira nih. Aku saja bg botol yg ada susu kakak, tapi Syira ni mmg xkan minum punya...ssh tau nak tukar susu Syira. Setengah budak tu kdg2 men bedal jek kan...dulu aku pnah juga tukarkan susu dier, tapi dier ttp nak juga susu asalnya...emmmmm..

 - Minum Susu Sambil Tgk Kartun -

 - Ni 2 org bdk yg selalu wat kecoh -

 - Sapa yg lagi cepat minum? -

- Look, Syira yg abis dulu (sbb kakak mmg suka memain masa minum) hihi -

p/s : Tahun depan insyaallah Syira bakal dapat sorg lagi sepupu... :-)

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

warna botol tu kesukaan oni, oni main bedal je susu apa, janji suam. comel-comel.

ibu_BatRiSya @wardah said...

sama ngan botol susu batrisya la...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : senangnya oni...sesak2 susu apa pun leh bg kan

wardah : botol ni membuatkan kita lebih yakin kan.. sbb kategori BPA Free

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...