MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, September 13, 2010

Berwajah Baru


Huhu...blog aku berwajah baru..bkn senang nak amik keputusan tukar tau. Bknnya aku xnak perubahan, tapi memikirkan byk kerja yg perlu dibuat klo nak tukar layout ni membuatkan aku lupakan juga hasrat tu. Tapi arini semangat aku mengkodek...dan mencari2 yg berkenan di hati.

Tapi mmg mencabar keimanan btul r, bila dah buat yg ni, yg tu plak ilang...chait...ni yg buat aku tension sgt. Dah penat mencari2, maka terhasillah apa yg korang nampak ni...aku masukkan warna ijau bg sedap ckit mata memandang. Rajin2 la korang jenguk blog aku, walaupun aku ni kdg2 hanya jadi pengunjung senyap blog anda...

Buat masa skang mmg kucar-kacir ckit blog aku ni, lagipun byk lagi aku nak kkodek2 nih, almaklumlah kali ni aku bercuti panjang ckit, so masa utk berinternet lebihla..tapi yg xbestnya line internet yg slow sgt...hish...potong mood toi line nih. jap2 ok, jap2 k.o....mcm2...

Oklah, aku nak meneruskan kodek2 nih, sambil jenjalan jelajah blog kengkawan...adios....


4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

i love green ;) cantik

♥sYiLaSyiRa♥ said...

dah agak cha mesti komen punya...ijau ngan cha mcm xleh dipisahkan...:-) knapa ek suka ijau?klo ppuan slalu obses ngan pink..hihi..nyibuk juga nak tau nih..

cha said...

haha... bila tengok hijau rasa macam 'cantiknyaaa warna tu' memang dari skolah lagi suka warna hijau ;)

pink pun suka juga, tapi tak sesuka hijau. hehe...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

peminat setia ijau nih...leh dapat anugerah..hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...