MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, September 23, 2010

Tak Terlintas Di Pikiranku...


Entry sedih (Bkn nak amik simpati memana pihak k)

Sungguh...aku mmg kecewa sgt...selama 27 tahun aku idup (23hb 10 ni genap aku 27 thn k) ni kali pertama aku rasa truk sgt. Kenapa? aku mmg xsangka sgt2... nak cete lelebih kat cni pun payah...

Sendiri tipu, sendiri buat, sendiri terperangkap...tp....taiknya tempias kat org len....bek punya cete korang karang...aku tau lepas ni apa yg aku tulis ni akan jadi isu kot...tapi aku punya blog...suka aku la....tapi aku mmg xsangka sgt...aku pun xalu-alukan yg xsuka baca blog aku, jengah aku, sbb masih ada kwn2 blogger yg nak jengah, jenguk blog aku yg xseberapa ni. Tq buat korang ek

Trus trang, kawan di alam maya lagi bagus, lagi bek...yg berdepan ni asik nak laga2kan sesama sendirik jek...AKU MMG XSANGKA.....selama ni aku xpnah cakap atau bg anugerah ko kwn terbaik aku...bg aku, kwn semua aku layan sama jek. Tapi klo dah tikam blakang aku..aper cete?

Sebelum ni, nama org ni, nama org tu yg dapat tempias taik..kner tuduhan yg mcm2, tapi skang baru aku celik, aku nampak...rini aku tau byk cete..yg ni cakap mcm ni, yg tu cakap mcm tu...silapla korang wat skrip xbincang sampai tgh malam...terserlah kepincangan dalam percakapan korang...

Tapi xpe, aku ttp sabar. Buat my lovely hubby, teme kasih sbb mendengar dan bg sokongan kat ayg. Selama ni pasal opis aku mmg jarang cete kat hubby, sbb aku xnak bebankan dier, hal keje klo bw sampai ke umah, len jdinya nanti. Wat semak, wat sakit pala jek. Tapi semalam mmg aku xthn sgt2...Aku janji xkan buang air mata aku utk benda2 yg mcm ni.

Aku leh terima klo ianya datang dr dier, tapi knapa ko? kenapa? salah sgt ke aku kat ko? klo ko benci sgt kat aku, apa kata ko doakan aku ngan hubby aku dapat bertukar kat negeri kelahiran aku....ko xyah tgk muka aku dah kan..

Aku skang mmg tgh sedih, kecewa, terkilan dan seangkatan dgnnya. Mcm nak jerit cemgini jek :-

- amik dari en. google -

Lepas ni xyah la ko nak burukkan aku lagi, sbb skang ko dah berjaya sgt...satu anugerah aku bg kat ko k...

Buat kengkawan blogger aku, teme kasih atas sokongan korang. Moga kita leh jdi mcm satu family...saling bantu membantu naikkan trafik dan $$$$$...

Ni xlas dari aku buat korang...

p/s : Ada x yg pnah alami pa yg aku alami skang???

10 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Intan Inn said...

kesabaran itu satu kekuatan kita untuk hadapi semuanya semua yg berlaku ada hikmhanyer...

♥SyilaSyira♥ said...

teme kasih intan inn...Allah itu bg ujian dan dugaan yang Dia pasti mampu ditangani dan dihadapi oleh hambanya kan????Amin, semoga ada hikmahnya...

Zue AnnaLeeya said...

mende2 gini mmg biasa jadik... akak pon pnah hadapi benda yg sama... kwn dari sek men lagik tuh... mmg mende kita x sgka kan??? bykkan sabo k...

secawan nescafe said...

syila..kadang2, diam lebih baik dari berkata2, cuma kadang2, kalau diam sahaja, org ambil kesempatan..jadi bercakap hanya pada perkara yg perlu sahaja...

tinijamal said...

Ni satu ujian dari Yang Maha Esa. Bersabar dan Bersyukur yang Dia telah menunjukkan kebenaran pada Syila.. InsyaAllah, semuanya akan okay..

♥SyilaSyira♥ said...

zue@annaleeya : thanks...mmg xsangka sgt..

♥SyilaSyira♥ said...

hajar : mmg skang kureng dah syila nak bercakap, tapi kisah len yg jdi..sampai menjadi2 adu dombanya..sob..sob

♥SyilaSyira♥ said...

tinijamal : skang dah ramai tau kebenaran, insaf kami sebelum ni sbb byk termakan kata2nya...Syukur Allah buka pintu hati dan buka mata kami

Aini Arif said...

xpe, biasela tu, kalau keje mcm tu, kalau xkeje masalah dgn jiran2 lak, ala jgn la p tukar kedah lagi selagi kite xjumpa syira hahahaaa

psst:ari tu jumpe hyzat, tgh pregnant ank ke 4 lak :) due bln 12 ni

♥SyilaSyira♥ said...

Aini : klo kita dok Kedah pun ko leh jumpa Syira...ahaks..bkn johpun..hihi

kak long pregnant plk????murahnya rezeki dier

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...