MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, September 22, 2010

Ber 'BBQ' di kampung


Acara di Hari Raya...entry pertama pasal raya. Org len semua dah abis cete pasal raya, aku plak baru je nak buat. Tapi kan ker raya sebulan? kan..kan..kan, so sebulan la ceter pasal raya. hehehe.

1st, aku nak cete perihal bbq yang melibatkan adik berdik aku di kampung. Last minit punya preparation. Kedua2 org menantu mak abah aku yg nak sgt buat (my hubby ngan my sis hubby), tapi pada asalnya nak wat bakar sate..tapi dah namanya last minit punya preparation, sate jdi bbq jek. Dah klo masa tu nak sate, masa tu plk baru pakat nak beli ayam apa cete kan?

- Ayam yg telah diperap oleh Puan Misi -

- Mr. Hubby -

- Mereka2 yg bekerja..hihi -

- Sedang dibakar -

- Kasut Syira pak su nak pakai...angin anak dara aku bila paksu suka mengusik..hihihi -

- Nampak x tangan anak dara aku yg xsabar2 nak mkn -

- yummmy walaupun ada yg terhitam -

- 2 bdk kenit yg kuat mkn -

 - Time nih, muka Iqa sebiji mcm maknya masa kecik dolu2 -

Setiap tahun time raya mesti kner ada bakar membakar ayam...tgk blog mber2 pun ramai yg upload time buat bbq..mcm agenda wajib plak..kan..kan

p/s : Family aku wajib mkn ayam bakar bercicahkan sos + mayonis..sedap

1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

dah fobia dengan bbQ ni, makan masa family day hari tu, sakit perut, muntah belahak.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...