MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, November 21, 2011

ENTRY TAK BERTAJUK


Assalamualaikum...bertemu dihari Isnin...masalah aku setiap kali nak buat entry adalah nak letak tajuk. Blur abis toi. Sbb tu tajuk entry ni len macam sikit..:-)

Apa aktiviti uolls cuti minggu baru² ni. Aku memang semedang dok umah jek. Tambah plk skang ni hujan jek kan. Kesian juga sebenarnya ngan Syira. Tapi nak buat mcm na, mamanya sgt² malas nak berjalan. Tambah pula sekarang ni aku kerap sgt sesak nafas.

Akhirnya hubby jek bawa Syira merempit ngan motor. Pergi kedai, upah aiskrim, diamlah budak ni. 2 Hari dok bertapa ngan budak bertuah ni kat umah, pening juga kepala aku. Skang ni klo start bercakap mmg non stop. Aku yang mendengar bertambah sesak nafas dibuatnya. Haahahha...tak bercakap ngan aku, dia amik tpon, konon² nak bercakap dengan kwnnya. Yang tak tahan bila ajak kwn datang umah makan nasi ngan dia..kikikiki..xleh tahan toi.

Syira ni lagi satu aku perasan kerap toi cakap lapar. Setiap masa jek nak nasi. Tapi mesti ada sup. Tak da sup, aku plk dikomplainnya. Uolls nak tau, setiap kali balik dari keje, melangkah jek kat dapur...trus anak dara ni cakap "Mama masak nasi ye, nanti adik lapar kang..."..so, setiap kali balik keje, masak jelah nasi dulu bagi anak dara ni diam..klo xlagi sakan bebelnya.

- Syira...peminat tegar segala jenis sup -

Anak semakin membesar, semakin petah berkata²...kadang² apa yang dibuat tak dijangka...buat kita ketawa, buat kita geram...:-) sesungguhnya anak permata hati buat ibu dan bapa...

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya said...

samelah macam amir... mesti nak makan nasi.. susu pun boleh tahan kuat.. sebab tu badan semangat.. bercakap lglah.. mmg x larat nak melayan.. dan tak boleh silap cakap.. nnt kt yg terkena balik huhuhuhu......

eRiNsZ said...

daku jua dibebel oleh si cumill prioncess ku itu.. mau jer daku hantar pi tadika walo pon hari coti ngeh ngeh ngeh...

banyak ngat soklan nyer smpai x terjawab

Salina@IbuAqil said...

padan ler hari tu dia sakan duk makan soto.. suka sup upanya.. ;D

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

hahahha budak2 memang mcm gitu...
kita pun selalu x tahu nak letak tajuk apa

♥SyilaSyira♥ said...

Masya :
Syira ni susu dah kurang...klo ngan pengasuh je nampak susunya luak. ngan kita kdg² seharian dia lupa ngan susu..

eRiNsZ :
kadang² tak terjawab, sbb kadang² jawapan yang kita bagi, kita pula yang kena...

♥SyilaSyira♥ said...

Salina@IbuAqil :
mmg syira ni suka sgt sup..siap request buh banyak, klo buh sikit, trus nak merajuk

Cik Jue Akak Ibu Fzrisyah :
mmg pun..anak oh anak kan..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...