MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, November 16, 2011

24 MiNGGU MEMBAWA TWiN


Sekadar berupdate...

Tadi dah jenjalan umah kengkawan...ada lagi yang belum...klo larat nanti sambung jenjalan lagi. Harini hari yang letih sgt. Kandungan masuk 24 minggu. Keadaan sgt tak menentu.

Membawa twin di usia kandungan 6 bulan ni mmg mencabar. Tapi memang menyeronokkan...Pengalaman yang tak mungkin aku lupakan..Entry ni juga sekadar tatapan aku di masa akan datang...Bukan nak riak atau apa..kepada yang nak  tau, aku kongsi di sini.

Ketika usia kandunganku 24 minggu

  • Tidur dah semakin tidak selesa, terlentang susah, mengiring susah..serba tak kena..asik terjaga malam jek.
  • Mudah sesak nafas...mmg kerap terjadi. Masa ni rasa xcukup mulut ngan hidung nak bernafas.
  • Alahan masih ada tetapi bukan selalu..syukur alhamdulillah
  • Baby² semakin aktif..setiap masa rasa gerakan. Tambah bila bawa kete atau aku duduk..seronok...
  • Dah tak larat nak bangun duduk, bangun duduk...tambah klo berjalan...xleh lelama sgt...Yang ni hubby paling sukalah..sbb klo g pasaraya, aku pula yg selalu ajak balik cepat..grrrrrrrr
  • Perut sgt kerap mengeras...masa ni cepat² kena pujuk baby, sbb kadang² mengeras dalam tempoh yang lama..sakit woo masa ni..

Itulah antara yang aku rasa sekarang dan ketika ini. Syukur last check-up kedua² baby sihat dan aktif...next check-up esok kat klinik jelapang...

Buat masa ni, alhamdulillah kaki aku tak membengkak dan tak pernah krem...semoga Allah permudahkan segalanya

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mama shifa said...

tahniah
bestnyer bakal dapat twin
ada baka twin ker?

ibuhebat said...

waah.. seronoknya nak dapat twins! Tapi org yg menanggung je tahu cabarannya kan. hehe.. Moga Allah lindungi Syila and babies ;)

@e_da said...

Ya allah seronoknya... sy selalu mengimpikan nak dpt twin... allah beri anugerah tu pada shila.. bertuah sgt2

MamaYatie said...

wah...lama tak jenguk sini tak taupun syila preggy...teruja dengar bwak twin...semoga semuanya berjalan lancar & dan dipermudahkanNya..amin

MamaYatie said...

wow lama tak jenguk sini tak tau plak syila preggy..teruja dengar bawak twin plak tur

MamaYatie said...

wow lama tak jenguk sini tak tau plak syila preggy..teruja dengar bawak twin plak tur

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...