MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, November 2, 2011

HOSPiTAL YAN PULA


Entry bergambar jek..dah xda kudrat nak menaip..gambar diambil ketika aku menunggu mak mengambil ubat. Aku punya ubat dah settle, cuma kami lambat balik sbb check-up mak aku amik masa yang lama. Pesakit kencing manis mmg sentiasa full. 

- Saja buat mata cemgitu sbb tau aku amik gambar dia -

- Budak dah boring dok spital terpaksa diupah air milo -

- Yang berdiri tu mak aku...tgh amik ubatnya yg berlambak -



Ok, sekian...harini entry pasal sakit ngan spital jek...ekekekek..jumpa lagi sok...nak tido sambil melayan batuk yang still xhenti-henti...zzzzzzzz

Setiap kali jumpa dok bila tau aku preggy, ayat selalu kuar "Kurusnya awak...mmg badan cemgini ker???sebelum ngandung pun mmg mcmni???"..hahahha...alahai doktor...

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamaarifakeemaisy said...

tak suka spital..tp kena la ngadap jugak bila dah peknen ni..hee~

take care...mmg kecik la syila ni, jauh beno beza ngn eina..terlebih berat sudaah...hehe~

Jue said...

aduh ni kena tambah berat badan nie....
kita setiap bulan pi hospital...walaupun sebenarnya boring tapi terpaksakan....

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...