MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, November 9, 2011

WEDGES KESUKAAN SYiRA


Sebelum raya  haritu aku ada tempah serbuk untuk buat wedges dari seorang kawan. Semuanya gara² anak daraku yang sgt² suka dengan cheezy wedges KFC tu. Kalau beli sure leh abis dia sorang. Time ok, dapatlah mak pak dia share sikit, hihii..tapi kadang² ikhlas dalam terpaksa jek bg. Kalau aku mintak sure dia akan cakap "Nanti abislah adik punya ni...makan sikit je tau"....ekekekeke..Lagi geram klo siap cakap "Mama takyah lah makan, tak sedap pun"...Disebabkan Syira suka sgt, itulah yang membuatkan tanpa pikir panjang aku tempah 2 bungkus sekaligus. 

- Serbuk Jalapeno -


Kentangnya aku buat sendiri. Potong sebiji cam yang jual kat KFC tu...Tak yah buang kulit..rasanya mmg sebiji mcm KFC bila ditambah dengan mayonis ngan serbuk jalapeno tu

- Dah siap digoreng..tak sabar Syira nak makan... -

- Jelas kepuasan anak dara aku ni -

- Nampak pinggan yang penuh tu -

- Memang abis dia seorang makan....peminat chezzy wedges sungguh -

- Mulut yang comot -

Memang berbaloi jugalah beli serbuk ni. Nak bancuh pun senang je...just tuang air panas. Ramai juga yang tak berapa suka sbb masin , tapi bg aku, letak lebih sikit air, rasanya sangat ok..sbbnya aku pun bukannya suka makan benda yang masin sgt...

Uolls yang tak pernah cuba, aku syorkan mencuba..ramai yang jual sos/serbuk jalapeno ni..Mmg puas ati..Sejibik mcm kat KFC..Yang penting satu paket tu mmg leh guna banyak kali k

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Sh@ S@peri said...

bape rm ko beli...aku selalu beli 100g rm10...

Masya said...

jangan kate syira.. kite pun suke jgk... ;p

:|: TinTa Kibod :|: said...

yelah..
sy beli gak BRAND yang seibijik dlm gambar tu
memang masin...tak tahan masinnya..
sbb mybe sy orgnya bkn pemasin kut..
klu cairkan cam tak feel kfc lak..
he he he..
tak berani juga bg anak makan..sbb pd saya masin sesangat..ihiks..

Lin said...

Bestnyer...

♥SyilaSyira♥ said...

Sha shaperi :
mahalnya ko beli anim..kita beli rm13 untuk 200gm

Masya :
mmg ramai suka makan cheezy wedges ni

Tinta Kibod :
saya buat mmg bagi cair sikit, biarkan sekejap dia akan memekat sendiri..pastu kentang tu buat sendiri. letak garam sikit atau jgn letak langsung

Lin :
Sedap sgt²

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...