MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, November 3, 2011

MAJLiS PERTUNANGAN ADiK iPARKU


Tahniah buat adik iparku Faizal dan tunangnya Nurul. Entry ni hanya gambar, dah malam hari...xlarat nak membebel..so, sila uolls jamu mata jek ye...Hihihihi























Ok..tu jek untuk hari ni...Daaaaaa

Kalau tak da aral melintang insyaallah akad nikah lepas raya haji, kenduri plk awal tahun depan

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

farasakura said...

woahhh congratss yerr :)

mamalieyna said...

selamat bertunang..waah express tu, akad nikah pas raya ni..bagus2x..tak elok lama2 pun kan..he~

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...