MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, November 3, 2011

MY BESDAY - THANKS ATAS iNGATAN KALiAN


Pagi tadi aku post entry Besday my mum n my MIL. Yang ni pun pasal besday juga...Tapi besday tuan punya blog...kikiki

Dah basi dah pun...Apapun aku buat entry ni sebagai tanda penghargaan buat mereka yang mengingati ulangtahun kelahiranku.

Aku menyambut ulangtahun yang ke- 28 pada 23 Oktober 2011 yang lalu. Tiada entry pada hari berkenaan sbbnya aku bercuti. Memang seminggu tak bukan blog, tak buka Fesbuk. Apapun aku bersyukur di usiaku yang ke-28 aku masih berdiri di muka bumi ini. Alhamdulillah....Pelbagai dugaan hidup yang dilalui mematangkan diriku. Di usiaku kini, aku telah berkeluarga dan telah memiliki seorang permata hati, dan Insyaallah semoga dengan izinNya bakal melahirkan kembar pada awal bulan Mac tahun depan. Syukur di atas segala yang aku miliki sehingga ke hari ini.

Sempena ulangtahun aku yang ke -28 nak wish utk diri sendiri jugalah ye...ekekekke


HEPY BESDAY TO ME 
23 OKTOBER 2011
28 TAHUN

Doaku : Semoga aku dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kebahagian dalam kehidupan dan senantiasa berada dalam Rahmat Allah SWT..AMIN

Dan istimewa buat 2 orang blogger ini...


Terima kasih atas entry khas kalian berdua...Kita sgt² menghargainya. Sayang korang..semoga persahabatan kita berkekalan selamanya ye...

Buat rakan² fesbuk yang wish...terima kasih juga..maaf xdapat nak senarai nama kat sini...sbb ramai juga yang wish..terima kasih atas ucapan dan doa kalian...

Macam kelakar plk wish utk diri sendiri...Tapi apa kisah kan..blog sendiri..ekekekeke

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Salina@IbuAqil said...

Happy Belated Birthday Syila! Moga diberkati dunia & akhirat.. AMin!! ;)

mamalieyna said...

happy besday...moga happy2 selalu k. n take care~

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...