MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, November 8, 2011

SELAMAT HARi RAYA AiDiLADHA



Belum terlambat kan untuk blog syilasyira ni nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua pembaca blog kecil ini.

Tahun ni aku beraya di rumah mertua. Lagipun rumah family aku ngan mertua tak jauh mana, so, tak kisahlah beraya kat mana. Kami bertolak balik ke Kedah hari Sabtu Pagi. Malam tadi dalam kul 12 malam baru sampai Ipoh. Jalan mmg sesak. 

Raya tahun ni mmg xda kemana. Duduk kat rumah jek. Rasa mcm tak larat sgt. Rata² orang yang jumpa semua cakap perutku kecil. Padahal dekat 6 bulan dah usia kandunganku. Dalam orang dok cakap kecil, tidak bagi aku. Kalau yang tgk perbezaan masa aku ngandung Syira ngan twin ni akan nampak perbezaannya. Masa aku ngandung Syira, sampai bersalin aku leh pakai baju kurung biasa. Tak merasa aku seluar ngandung, baju ngandung jauh sekali.

Yelah bagi orang yang bawa twin, perut sure besar kan. Aku pula biasa² jek. Tapi yang pasti aku dah rasa mcm sarat jek. Kerap juga perut mengeras. Tak tau nak cakap mcm ner. Esok ada check-up dengan pakar kat Hospital Besar, lusa plak check-up kat klinik. Tak sabar nak tgk perkembangan twin..Semoga semuanya berjalan lancar...AMIN...

Akhir kata, SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...

Tahun ni, aku perasan byk korban dekat masjid buat hari raya ke-2 kan???Tempat uolls mcm ner??

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Salina@IbuAqil said...

Selamat hari raya syila.. Raya korban kami tahun ni pun tak meriah sgt sbb Aqil Naim demam pastu dia kena asthma kene tahan kecemasan jgk 3 jam.. ;(

♥SyilaSyira♥ said...

Salina@IbuAqil:
selamat hari raya juga ina..semoga aqil senantiasa sihat..anak tak sihat ni sgt merisaukan kan

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...