MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, January 29, 2011

Kembali...


Salam...

Kembali dgn rutin selalu. Apapun aku sebenarnya ari Khamis lagi dah abis kursus. Tapi dari start hari berkursus baru harini berkesempatan nak jenguk blog.

Trus terang inilah kursus yg paling memenatkan. Mcm2 hal jadi...hati sakit, telinga sakit, mata sakit...huhu...semuanya sakit. Masuk opis lak, byk keje nak disettlekan. Yang pasti minggu ini adalah minggu yg amat memenatkan. Tak sabar nak tunggu Rabu utk bercuti..hihihi..bestnya.

Em, hal si anak dara pulak..3 hari 2 malam aku tinggal, setiap hari juga mencari (mungkin skang ni dah besar, dah fhm klo mama takda). Selalu aku yg hantar dan amik dr umah pengasuh. Kalau dah kerap aku jek amik, mula ayat 'adik xnak mama ni, adik nak abah tu'. amboi2..byk cikadak plk. Tapi bila 3 hari aku berkursus tu abahnya amik, pengasuh ckp ayat dah berubah kepada 'xnak abah ni, nak mama tu'. Saja jek budak ni tau. Asik nak bg mama ngan abah masuk umah pengasuh buat aksi tangkap menangkap plk.

Sehingga ke hari ini, Syira merap jek, sikit2 nak nangis...pusing kepala ni. Abahnya cakap, masa aku xda, takdalah cemgini peelnya. Huh..balas dendam kat mama r tu...nak tido, suh peluk dulu, peluk kner kuat2..ish..ish..sampai jek aku kat umah mlm tu, semedang jek jalan kner pimpin tangan, aku ke dapur, ke dapur juga r dier..

Apapun, kelainan amat ketara bila anak semakin membesar, dulu setahun berkali2 juga aku berkursus yg melibatkan bermalam, tapi kali inilah impak yg sgt kuat buat anak dara seorang ni. Mmg anakku semakin membesar, dan skang dah sgt faham dgn keadaan persekitaran..

Tapi kan, time nak tido boleh tahan sbb tidak memeningkan hubby. Sekali dua tanya mama mana, pastu trus jek zzzzzz..hihihi..syukur xda bgn tengah mlm mencari aku.

p/s : Seronok melihat anak membesar di depan mata walaupun aku pernah berjauhan dgn Syira selama hampir 7 bulan...kalu boleh diputar masa....sob...sob....

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

mamalieyna said...

ohho...eina tak tergambar kalau kena berjauhan dgn anak..huhu..anak dgn suami pernah la..tp masa kecik tak fhm sket, ni dh besar n pndai mencari ni, taktau la..nnti si abah nk kena g kursuu lebih sebulan..huhu..

selamat kembali...!

Aini Arif said...

nnt kite ajar dia suh mintak adik lak ye yeeeee

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...