MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, January 14, 2011

Aku Terpaksa Curang


Aku minta maaf, terpaksa curang disebabkan byk faktor

Apapun aku mmg terpaksa curang...sapa suh ko susahkan aku??Aku punyala setia selama ini..sebelum ni nampak ok..tapi skang ni aku terpaksa mencari yg lain...

Dan harapanku pengganti ko akan lebih segala2nya dan leh memujuk hatiku yg sering gundah gulana....ahaks...

Dah nak rehat ni...nanti aku story apa ceritanya k...walaupun sedih..hakikat ini terpaksa diterima...sob..sob..sob


7 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

eiyra'z said...

saspen jer...

Zaidah said...

bukan curang ngan suamikan....

LyNn HaMzAh said...

huhuhuhu...nanti citer yer...

eT said...

aisehh...cite curang ni cam xabes jek...huhu

mamalieyna said...

uuik psl apa ni, igt psl nuff...tgk iklan dia ada je..suspen...hehe..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

eiyra'z : hihihi
zaidah : semestinya tidak..berdosa tu..^_^

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Lynn : tunggu...
eT : mmg xabis g tau...
mamalieyna : xnak curang ngan nuff..nanti xda BE cemmana???

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...