MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, January 25, 2011

Makan-Makan Di Restoran Ayam Penyet


Cerita Ahad lepas, tengahari kami ke Restoran Ayam Penyet. Lama rasanya xmakan kat sana. So, leh tukar selera dari makanan kebiasaan..^_^

- Budak ni klo bab mkn ngan tgk air mmg xsabar -
- Menu -
- Air Kiwi, tapi xsedap sgt bg tekak aku, konon2 nak try r...hihhi-
- AP Ayam Penyet, yg ni mmg sedap -
- Masak Lemak Pucuk Ubi -
- Nampak mcm xsedap kan? tp ok juga sbb semua bahannya terasa..pas tu pedasssss -
- Yg ni Nasi k..hihi -
- Pecal (kalau xsilap r, lupa dah), tp yg ni pun sedap -

- Budak yg mesti ada 1 pinggan nasi depan mata-
- Hidangan kami, mmg puas ati -
- Seleranya tgk hubby mkn -

Air yg Syira pegang tu last2 dimain2nya, akhirnya tertumpah betul2 kat suar hubby, hihi, muka hubby dah berkerut, pas je bayar trus blah..hahahaha...

Gambar air tumpah aku xamik tau, kang xpepasal kner pelangkung ngan hubby plk..hhaahaha, yg pasti Syira kner marah dan terjerit2 menangis konon2 terasa hati bila abah kesayangan marah...hihi..anak manja yg klo kner marah ckit ngan hubby mesti nak nangis, klo aku ni marah, terjerit2..leh plk Syira ni wat dek jek..hissshhhh

p/s : Anak Uoll lebih manja ngan sapa???

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Mama AminAzim said...

sedapnye ayam penyet.. amin pun rapat ngan papa dia.. tapi azim ngan mama...

EiJa ZaQuaN said...

sedapnya menu..
eija x pernah lagi try makan kat ayam penyet ni..
mmg teringin nak mkn ayam penyet..

anak eija mmg manja ngan papa dia lebih..kalo ngan mama dia ngada2 jerk lebih..hehee..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...