MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, January 13, 2011

Sapa pengganti 3 Pemenang??


Selamat Pagi.. seperti yang telah dimaklumkan akan ada 3 org pemenang yang akan syila umumkan. Bagi yang tak tau... kat cni syila bgtau sekali lagi. 

Seperti yg diketahui, blog ni kan pernah menganjurkan GA. Byk btoi rintangan. sampaikan ke hari ini xsettle lagi. Bila pengumuman pemenang diumumkan sejumlah 10 org telah dicabut nama oleh anak dara Syila iaitu Syira, tapi masih ada lagi 3 hadiah tidak dituntut.

So, cabutan telahpun dilaksanakan oleh Syira. Kerjasama anak dara tu pun nak xnak jek..hihi..so, jap g pemenang akan Syila umumkan. Sapa agaknya pemilik 2 botol mini perfume dan 1 Fridge Magnet?? TUNGGU.....

p/s : Entry sengaja sebelum keputusan diumumkan...ahaks..^_^

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

bun_nee said...

heheh suspen tol

♥sYiLaSyiRa♥ said...

arini akan diumumkan k..hihi

Myra Jay said...

Xsabar nak tunggu..hehee

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Myra : telah diumumkan...hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...