MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, January 13, 2011

Pemenang Bertuah Itu Milik.....


Jeng...jeng...jeng...

Skang ni nak umumkan pemenang Syilasyira 1st Giveaway seperti yang telah dijanjikan di entry yg lepas....rezeki terpijak ke ek klo mcm ni??? semuanya disebabkan pemenang yg diumumkan sebelum ini xberminat kot ngan hadiah yg ditawarkan xseberapa.

Klo nak hadiah yg best2 kner tunggu duitku melimpah ruah, korang doakan k..hihi...Klo diri ini kaya sekaya Datuk K atau Dato Siti...huh..mesti best2 hadiah yg korang dapat...tapi apakan daya...huhuhu..

Opsss....terpanjang plk entry keputusan ni....

Ok...berbalik pada tajuk asal...
3 orang pemenang bertuah telah dipilih oleh anak daraku k. Tapi Syira cuma nak bergambar ngan pemenang cabutan pertama jek..tupun kertasnya yg 2 lagi dier dah buat peel..hihi...so, yg 2 pemenang lagi aku amik gambar kertas jek k.

Jeng...jeng..jeng

Pemenang Pertama (1 Botol Mini Perfume )
 (Pemenang ni kebetulan arini merupakan hari bersejarah buatnya)
sapa agaknya????


vvv


vv


v


 - Anje a.k.a Mama Balqis -
 (Jenuh suh letak kertas tu kebawah, tapi Syira ttp nak letak kat mata)

Pemenang Kedua (1 Botol Mini Perfume juga )


vvv


vv


v


- ika puk puk -


Pemenang Ketiga (Terakhir) - ( 1 pcs Fridge Magnet )


vvv


vv


v


- Nad @ MamaZakwan -

Tahniah kepada ketiga2 pemenang. Jgn korang xminat plk ngan hadiah tu tau, walaupun ianya mmg xseberapa. So, semua pemenang sila emailkan Nama, Alamat (Malaysia), No fon kepada shira7536@yahoo.com. Semua detail mesti diemailkan dalam masa 3 hari selepas pengumuman ini dibuat...Anje & ika maklumkan juga perfume pilihan k.

p/s : Ada lagi ker cabutan kali ke-3..?? bergantung pada mereka bertiga k

11 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

eima said...

wahhh anje ngan nad ...listed la ...congrats...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

WOW WEE...MENANG suka2 TQ ye sudi pick up nama auntie...tahniah untuk nad gak tau...

ch@ said...

tu la tu, eimaaa jom kita p bomoh nama kita. hahaaa kasi mandi bunga sikit. TAHNiAH korang.

Nad @ MamaZakwan said...

FM??!!! sape tak suke mmg rugi haha! tq tq!! tahnah anje jugak!! :)

SyUhAdA said...

thniah kpd pemenang2~!!

Myra Jay said...

Thniah.. MJ xde rezeki.. :)

MamaYatie said...

tahniah anje & mama zakwan!!

mamalieyna said...

waaah sahabatku yg betuah itu//congrate! ^_^

eT said...

tahniah2..bestnyer bertuah..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

TAHNIAH pada pemenang bertuah!

azura samsuddin said...

tahniah kpd yg bertuah, xde rezeki zura kali ni...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...