MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, January 15, 2011

Sebab Aku Terpaksa Curang


Ramai yg tertanya2 entry yg baru lepas aku publish..hihihi..maafla ek..saja nak bikin gempak. gatal tgn nak menaip tajuk cemgitu...

Tapi aku bkn curang ngan nuffnang tau...ngan suami jauh sekali..

Sebelum ni aku selalu merungut sal berok band aku yg mcm hampeh dan aku dah lama nak tukar. So, kecurangan yang aku maksudkan adalah antara aku ngan berok band...hihihi..tiada kner mengena ngan manusia atau org perseorangan k...

Setelah hampir 6 bulan pakai berok band lama aku buat keputusan utk beralih ker.....
v

v

v

v

v

TADA....
- P1 W1max -

Yang bestnya kita leh tambah add on for the go...pastu dua2 leh berfungi pada jarak yg jauh. So, aku cadang nak kongsi jek ngan kakak aku. 1 moden akan berada di Perak, dan 1 lagi berada di Kedah. Kalau x sesuai pemulangan leh dilakukan dalam masa 7 hari. So, aku pun trus jek amik, klo xsesuai leh bg balik...lagi senang kan???


Aku amik Pakej PLUS. Usage Quota 20GB. Bayaran sebulan RM99 pastu tambah lagi 1 modem RM30. So monthly bayaran RM 129.00.

Lepas ni lebih semangat aku nak berblogging...huhuhu..

p/s : Petang ni nak balik kpg hantar lagi satu modem kat kakak aku....xda la masalah internet yg slow lagi.
p/s : Utk pengtahuan korang, sebelum ni kami berdua mmg pakai berokband yg sama...masalah pun sama...arghhhh

 

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

kakyong said...

rm129 utk 2 org guna... berbaloi la tu.. kakyong guna streamyx jer rm60 sebulan.. tu pun semput nak bayar..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

mmg berbaloi...niat di hati nak cemgitu r...kongsi 2org

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...