MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, January 12, 2011

Entry Gambar


Entry bergambar yg leh dikategorikan nak basi..hihi

Gambar ni masa syira temankan aku g amik ubat. Kami hanya ber2. Ko nak ke mana-mana mestila aku kner angkut mek ni sekali kan, xkan kejam plk nak tinggal. Masa ni hubby shift malam. Nasib klinik tu pun xjauh mana dari umah aku.

 - Umpan gula2 bagi diam -


 - Macam susah jek nak buka gula2 tu -




- Raliknya tgk ikan2 ek -

Masa tgk ikan-ikan tu leh plk Syira menyembang2  ngan ikan2 tu. Yg paling aku xtahan gelak bila dier cakap "Ikan...maila cni, mai kat adik" hihihi. Masa ni Syira dah ok demamnya, tapi pas aku ok demam, dier plk sambung lagi demamnya.

Masa aku jumpa doktor dan masa doktor nak letakkan alat dalam mulut aku utk cek tahap demam, dgn selamba Syira cakap "apa nenek buat kat mama tu???" hihi..bayangkan aku yg dengar, nak terkeluar bendaalah dlm mulut aku tu, sbbnya doktor tu lelaki bebangsa singh..leh plk dier bahasakan nenek. Sib la doktor tu dgr xdgr jek...^_^

p/s : Nasib demam kali ni xberjangkit ngan hubby..klo x, lagi susah. Hubby klo demam sure teruk..emmmm

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Syila..semoga cepat sembuh yer!syian doc singh tue dipanggil nenek..hikhik..gelak sakan k.atie...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Kak atie : salam..hikhik..doc tu mmg mcm tercengang gak..nasibla tak tanya balik apa yg mek tu tanya..^_^

SYANI said...

Comel la syira pakai kaftan.

ch@ said...

hahaaa comel baju syira, match dgn blog mama dia. nasib baik aunty cha tak pakai hijau hari ni :D

hope semua dah sihat.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : mmg warna kaftan syira ni syila suka sgt...hijau itu sedap mata memandang kan...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...