MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, October 28, 2010

Watermark....


Skang ni aku sibuk dok belajar cara buat watermark..saja suka2..tapi jenuh nak mengkodek2 ... Rata2 blogger ramai  yg beli online watermark tu kan...aku ni saja jek nak meluaskan pengetahuan..eceh...

Hasil yang dibuat pun semestinya ala2 aku jek kan.....kira acilah bg yang baru nak blajar cam aku nih kan...^_^

Nilah watermark yg aku berjaya hasilkan walaupun ianya mmg xmemuaskan..kenapa ek???
 Comot kan watermark aku....ada sesapa nak ajar aku lagi x????...contoh gambar tu siap letak gambar kawin ...hihihihi...

p/s : Ramai dah blogger2 yg aku mintak pendapat demer ttg watermark nih...tapi aku ni payah sgt nak fhm...lembabkah aku???? pang..pang utk diri sendiri




4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

kita mmg tak reti, dulu guna skrg tak lagi. suka guna tulisan je.

'NuReeN' said...

ok la dpt jugak buat sndrik.. nureen smpi skrg x pandai2 lagi.. tp klau nak belajaq boleh rujuk blog ni. nureen yg mintak dia ajarkan..

http://mamaaerish.blogspot.com/2010/10/nak-wat-watermark-cam-eb.html

Mama Zharfan said...

salam syila
tq sbb sudi join my GA
u dh like my pic, tp u belum komen. nanti u komen yer...sblm 31 oct tau (sehari jer lagi) thanks

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : saja tgn ni gatal nak buh watermark tuh

nureen : thanks ek nureen...

mama zhafran : dah komen...hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...