MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, October 26, 2010

Celebrate Besday


Walaupun besdayku baru jek lepas beberapa hari, tapi yg ni bukan celebrate besday aku tau...Lama dah pic ni, baru perasan xda buat entry lagi...Adakah semakin tua aku nih??hihi

Layan jek gambar2 masa kami sekeluarga celebrate besday Syira kat kampung..Bukan Syira sorg jek, kebetulan Tok Wan Syira pun tarikh lahir hampir2 jek ngan tarikh lahir anak dara nih, so kami buat sekali jek...

- Kek yang marvelous -

 - Yummy -

 - Ayam Goreng MyFC...sbb ni jekla kedai yang terdekat -


 - Walau apa terjadi budak ber2 nih sentiasa memulakan acara..hihihi -

 - Dah kenyang baru cbuk berposing -

 -Peace -

 - Sebahagian dari keluargaku -

  ♪♫ Hepy Besday to Syira n Tok Wan ♫♪
Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...AMIN


 - My Dad n My Mum -

 - Seksinya anak dara ni posing -



 - Apala yang ditgknya demer ber3 nih -

- Hek eleh....xdok koroja ler tu -

- Posing selepas abis mkn...Syira terlebih seksi -

p/s : Ini kali ke2 celebrate besday Syira...dan ini lebih bermakna sbbnya semua adik beradikku berkumpul bersama....

p/s : Hepy besday to Syira n Abah...

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bestnya...nampak sedap je kek tu nak tikit boley

cha said...

seksi nya kamu syira. kekenyangan mkn kek ke?

♥sYiLaSyiRa♥ said...

anje : boleh jek...syira xkedekut punya..^_^

cha : perut ni selalu ke depan...tambah bila kekenyangan ssgt..takut nengoknya

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...