MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, October 21, 2010

Cuti.....


Arini aku cuti, so...sepanjang ari melepak di rumah ngan Syira..

Best rasanya sekali sekala lepak2 cemginih...sbbnya klo aku amik cuti, sure balik kampung...jarang cuti2 dapat lepak di rumah..(abaikan sabtu ahad yek)..hihi. Sbb aku cete sal cuti di hari semua org bekerja..ahaks

Aku xrancang pun cuti arini k, sebab musabab yang menyebabkan aku bercuti disebabkan oleh pengasuh a.k.a mak Syira balik kampung. Pagi2 tadi mak cik tu call aku, dgn suara yg sebak cakap xleh jaga Syira arini sbbnya adiknya meninggal jam 2 pagi semalam...AL-FATIHAH...

Ngat ke pagi ni baru aku nak sibuk2 tanya, sbbnya kemarin masa aku amik Syira, mak cik ni xda, yg ada hanya anaknya...dan aku dimaklumkan mak cik ke Hospital tgk adiknya sakit. Aku pun xpernah diberitahu pun, tu pasal aku mcm ternganga jek....konon2 arini nak interview r sakit pa......upenya dah seminggu adiknya di ICU...

Masa tpon aku pagi tadi mak cik tu ingat aku tau, hihihi (mana aku nak taukan). Mungkin mak cik tu maklum kat akak sorg lagi. Untuk makluman korang pengasuh aku ada juga jaga anak org lain, tapi dah besar2 dah pun...alhamdulillah, dulu nak juga jagakan Syira nih...

Apapun, aku doakan mak cik bersabar byk2...sapa yang xsedih kan klo kehilangan org yg hampir ngan kita...Semoga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yang terpilih..AMIN

p/s : Sehari bersama Syira...mcm tarzan aku...arghhhh...anak mama skang semakin lasak dan semakin petah bercakap....:-)






1 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

hahaha tarzan pulak. Jane la heroin citer tarzan tu.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...