MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Sunday, October 10, 2010

Syg Kakak Dan Adik


Suka betoi klo tgk budak ber2 ni...Nama keduanya kebetulan mmg dekat2 jek..Kakak, pemilik nama NURUL SYAFIQA Binti Huzairi, manakala si adik, pemilik nama NURUL SYAHIRA Binti Mohamad Razali..Dekat kan? Diorg ni sepupu jek pun..bukan adik beradik k...Tgk nama bapaknya kan ker berlainan? hihihi

Saja jer nak bgtau korang hubungan 2 budak tecik ni, walaupun ada yg dah tau...hihi...diorg berdua ni kadang2 leh jadi lovingggggg sgt2...tapi kdg2 leh jadi ganasssssssssssss sgt2...nama pun bbdk kan? tapi demer ni lebih byk sayang menyayang dari gaduh2..:-)

 - Peluk-memeluk sampai nek rimas menengoknya..hihi -

 - "Sayang kakak.." luah Syira...kdg2 jadi "Sayang Iqa"...hihi -

- Tgk...kakak dah lemas dipeluk Syira..-

Semoga kerapatan antara keduanya sampai ke akhir hayat...AMIN

p/s : Keduanya sentiasa dekat dihatiku.....

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

haszuraidah ishak said...

eh..eh..nama dekat btol la..kalu tgk nama saja tanpa binti, dah cam adik beradik..sebaya ke ni?

♥sYiLaSyiRa♥ said...

diorg ni jarak umur 1 tahun lebih..napa?nampak mcm sebaya ek??

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...