MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, October 7, 2010

Gaya Syira Ber'kemban'


Klo entry lepas cete sal anak daraku yg sopan ber'kaftan', arini plak ber'kemban'.. hihi..
Ada x yg nak kategorikan blog aku ni sebagai 18sx???? mana ada kan? klo aku yg berkemban barula leh buat isu...Opsssss...hihi

Syira klo lpas mandi mmg akan minta pakaikan tuala ala2 berkemban gitu. Pastu terkedek2 jln ngan tuala yg lekat di badan. Baru2 ni masa kat kampung, lepas jek mandi, Syira ni cbuk nak ke depan, baju pun xsempat nak pakai.


Sibuk ke depan sbb nak tgk Pak Lang yg baru balik dari mancing di laut, tgk muka Syira yg ala2 kegatalan tu...dahla ber'kemban', leh plak wat aksi gatal2 gitu...hihi ...em..korang nampak x apa yg adik aku pegang dalam plastik tu?


Ni spesis haiwan yg berada dalam plastik tu....Ikan Tenggiri (spesis haiwan kan???konfius plk aku).....ikan pun dah bertukar tgn..adik aku yg kecik plak cbuk nak amik gambar ngan ikan nih...padahal dah lenguh dok pegang tu. Aku pun seksa dier lagi ngan suh pegang sbb aku nak amik gambar ikan tu ngan Syira plak...tapi muka Syira pun dah kelat2 tgk ikan tu..hihi


Hahaha...nak buka langkah seribu tu....setiap kali tgk gambar ni mmg xlekang gelak aku...tgklah aksi Syira tu...Tapi last...last
v
v
vv
vv
vvv
vvv
vvvv
vvvv


Akhirnya......Leh gak amik gambar Syira ngan ikan tu, walaupun dier mmg xberani nak pegang...penakut sgt budak nih.. senyuman Syira tu bkn sbb amik gambar k.. sbbnya Tok Wan dah rasuah Syira ngan coklat seplastik...Syira senyum disebabkan plastik yg dier pgang tu tau...hihihi..paksunya plak dah xlarat nak pegang ikan tu..berat wooo


Opssss....kat atas nun aksi yg xdisangka2...hahahahha...hampir terlucut tuala anak dara nih..aksi selepas tu xyahla aku tunjuk..korang pun leh agak apa yg berlaku kan? ahaks... kang klo aku tunjuk, besar2 nanti Syira baca blog aku mau setahun dier marah aku kang...hahaha

p/s : Sapa yg tringin nak mancing laut dan dapat ikan tenggiri mcm kat atas tu (ikut nasib k, sbb rezeki di laut mmg kita xtau kan?) leh bgtau aku k..hihi..


9 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Rizziela said...

Seksinya anak dara g ambil ikan...malulah kan?

emma said...

ciut nyer syira berkemban

Intan Inn said...

wow besarnyer ikan..intan ada juga gambar ikan baung besar macam tuelah...hehhe..nantileh n3 jugaklah..

heheh cutenyer anak dara berkemban yer..jgn terlucut sudah..nasiblah yer..

cha said...

ala-ala comelnya anak dara akak niii... sebaya ngan ikan tu, eh? sesaiz la, sebaya pulak. besarnya ikan tuuu... entry ni kelakar la kak.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Rizziela : konon2 nak suh ikan tu tgk dier yg seksila kot..hihi

♥sYiLaSyiRa♥ said...

emma : aksi bdk2 ni buat kita sentiasa tersenyum

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Intan : nanti wat n3..nak juga tgk..
selepas gambar tu mmg terlucut abis pun..hahaha

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : mmg sesaiz pun, sbbnya syira ni pun rendah jek. setiap kali tgk gambar ni mmg nak tergelak..:-)

NurainiZakaria said...

woit, syira..nnt dah besaq skit sile la majuk lame2 dgn mama ye, dia telah mengeksploitasi syira tu hahahaaaa nnt majuk dtg rumah cik aini tau:p

wow besonye ikan, mai hntr sini (permintaan ibu mengandung kene tunaikan:p)

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...