MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, October 13, 2010

Ber'window' shoping di Jaya Jusco


Ni gambar kami ber'window' shoping di JJ, Ipoh..Nama pun window shoping kan..so, mmg xdak pa yg kami teramik bawa balik k..hihi..Sbb utama ke cni sbb nak makan steambot jek...kenyangggggggggg





 
Ni gambar eksen jek tau...klo masukkan duit dan menatang tu jln, kelam kabut anak dara ni trun...Penakut budak nih..hihi


Semua gambar Syira jek k..korang jgn muak tau....gambar aku xdak sbb aku tukang amik gambar..ngeh..ngeh
 


4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

gebu la syira niii, kalah mak dia, macam mana kalau mak dia dukung gaknya, mau melayang... hehe.

eima said...

steambot ..wahh sedap ...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

eima : mmg best..tapi gambarnya xdak...ttber malu plak nak snap..hihi

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : letih wooo dukung syira ...tapi jgn xtau, akak lebih byk dukung dier dr abahnya..hihi...buat masa ni belum lagi melayang, tapi klo syira tolak..bergerak juga la dr posisi asal..hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...