MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, October 5, 2010

Kami 1st Giveaway


Lagi GiveAway...tuan punya blog ni aku baru nak kenal2..Hebat akak ni, anak 5, tapi masih ada masa berblogging...cayalah akak ni..
Sapa2 yg berminat nak join klik cni k...


Tarikh tutup 30 Oktober...so, ada masa lagi buat sapa2 yg nak join..jom...



6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

haszuraidah ishak said...

nak join jugak..good luck ye..

yanti isa said...

TQ atas sokongan & good luck from ' kami in the house '

cha said...

kagumkan dengan kakYanti yg beranak 5 tu, boleh layan blogging, suka tgk dia.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

has : join jgn xjoin

♥sYiLaSyiRa♥ said...

yanti : sama2..teruja ngan blog akak..

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : tula..agak2nya klo kita anak 5, pa jadi ngan blog kita ek???hahahha..takut bersawang dan penuh karat je..hihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...