MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, October 11, 2010

Family Kecilku....


Ni entry gambar ....sebelum ni byk bebel jek kan...hihi..Gambar diambil ketika bercuti di kampung masa raya ritu...

Cuci mata korang k...

 - Aku ngan Syira -

 - Budak bad mood sbb aku tangkap dier masa main kat luar semata2 nak ajak mik gambar..hihi -

 - Hubby still leh senyum walaupun dipaksa mik gambar ..winkkk -

 - Da plak topi kledar ngan mop tu nak interframe gak -

 - Family Kecilku, bdk kecik tu nak tunjuk protes..hihi -

 - Syila a.k.a Mama Syira -

 - With Nurul Syafiqa -

- Pak Su Aiman yg xlekang ngan beg laptop -

p/s : Setiap kali balik ke kampung akan kumanfaatkan masa sebaik2nya...berjalan sampai xhingat dunia...hihi..Rindunya kampung....

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

cha said...

rampingnyaaa akak niii :D

♥sYiLaSyiRa♥ said...

perli ek..hihihi...bukan ramping tapi dah kurus kering...bila nak gemuk entahla...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...