MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, September 15, 2011

TERiNGiNNYA NAK MAKAN MEE SOTONG


Sejak minggu ni + minggu lepas aku tetiba teringin sangat nak makan mee sotong. Sedap sgt².
Tapi kan terbantut gak keinginan tu sbb rasanya hanya dijual kat penang jek. 1st time makan dah jatuh cinta...hihihihi. Aku ingat lagi masa makan tu, 1st beli sebungkus, then bersambung membeli berbungkus². mmg terbaiklah...

Kepada yang tak pernah tgk mee sotong...meh aku tunjukkan. Gambar semua aku amik dari http://www.wikistreetfood.com. Nasib ada gambar pengubat ngidam..hahahahha....


Kebetulan kedai kat ataslah 1st time aku makan mee sotong ni. Masa tu kami sekeluarga ke penang masa kakakku terima anugerah kejururawatan..(ewah...anugerah plk). Masa raya ritu, aku ngan family ada gak g penang..tapi dah namanya raya kan..mana ada kedai yg buka..huhuhu



Huwaaa...tergugat keimanan aku...so, perhatian kepada semua warga Ipoh, yang dari penang atau nak balik penang tu, masa nak balik Ipoh tu pm aku tau...hihihi...leh aku kirim..ngeh..ngeh...ngeh..sejuk pun xpa..nanti leh aku panaskan balik...tapi jgnlah dah basi baru nak bg aku plk kan..:-)


9 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Ijah EmoTemo said...

wahh!! nmpk sgt menyelerakan!!

♥SyilaSyira♥ said...

Ijah EmoTemo :
Mmg menyelerakan..tu yg xtahan nak makan...sob..sob

Luv said...

SALAM

BLH TAK BGTAU KATNE JUAL MEE STG NI.. KAT PENANG KAT MANE YEA?

TQ

Fadzillah Kamarudin said...

penang kat mana tu?
nak try gak kalu balik PG bulan 12 ni...
=)

ch@ said...

pergh, kalau mi mamak je tak boleh ke? pastu kita sendiri boh sotong banyak2. hehehe.

Unknown said...

Terliur nampak mee ni..
Nanti kalo ke sana nak singgah kedai tu..

tiefazatie said...

adui la..sedap gle sis!

♥SyilaSyira♥ said...

Luv, Fadzillah Kamarudin :
Next entry kita bgtau tempatnya ye

ch@ :
sotongnya xpernah jumpa kat memana sebelum ni..kat cni jek yg sedapnya cha..huhu

Jamiel :
klo g sana mesti singgah dan rasa keenakannya

tiefazatie :
mmg sdp sgt ifa...

eRiNsZ said...

wehhhhhhhhhhh blom pnah try.... tp menjejes air liur ku ini... perghhhhh

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...