MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, September 28, 2011

ENTRY SEDiH - TAK DAPAT MAKAN ROJAK MANJUNG...


Petang semua....arini hari last Syawal...esok bulan Zulkaedah pula mengambil tempat...tapi cete raya aku tak abis lagi..hihihi.

Ok, baru² ni kan ke family aku ada berkampung kat Ipoh seperti yang aku cete kat entry ini. So, dah alang²  familyku datang, aku ajak depa² ke Manjung. Asal rancangan nak g Cameron, tapi tak jadi. Niat nak p Manjung semata² nak ke rumah BFF aku..Sapa dia ye..???nanti aku cete kat entry lain.

Sebabnya ini entry sedih aku..wakakakaka

 - Bebudak ni best je main..-

- Kedai femes Rojak Manjung -

Nampak kedai kat atas...??? itulah kedai yang buat aku terkilan...wakakka...mcm raih simpati plk...ini bukan entry PANAS ye...Terkilan bukan sbb pengurusan kedai tu tau...hanya luahan aku yang xdpt makan rojak manjung. Sebabnya tukang buat tu bosnya, dan kebetulan hari kami g tu, bosnya ada kursus Haji kat Ipoh. So, takdalah menu yg pemes tu pada hari berkenaan. Memang xda rezeki aku utk menikmati Rojak Manjung tu. Nak tak nak aku makan Mee Rebus. Nasib tak mengecewakan..sbbnya mmg sedap...habis sepinggan aku bedal tanpa berkongsi dengan sesiapa. hihihi....

Selalu kami g Manjung makan Yong Tau Fu, tapi disebabkan malam sebelum tu kami sefamily dah belasah stembot, so, rasa xlalu plk nak makan Yong Tau Fu. Takpalah..insyaallah klo g Manjung lagi lehla aku pekena Rojak Manjung tu...

Next entry...kenali BFFku yang kami jumpa di Manjung 

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Nad @ MamaZakwan said...

kt area mane ek?

Aini Arif said...

shila, ni kat arked mara stawan ek kat mpt teksi tu, kite xpnh p pun heheee, yong tau fu mjg mane yg sedap tu shila

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...