MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, September 23, 2011

MENANTU YANG TERUJA


Tajuk tak leh blah langsung tu...kikikiki..jom tgk 2 orang menantu abahku yang sangat teruja bila tgk motor besar. mmg cantik pun motor ni, tapi aku hanya leh cakap..

"Tgk bleh, amik gambar bleh, nak beli..BOLEH BLAH..." kahkahkah

 - Bergambar la cik abg oit...10 keping pun ayg leh tlg amikkan -

 - Sila berangan saja yek...moto mahai tu -

- Ha, ni lagi sorg...dalam kepala otak tu mesti cakap..."klolah aku leh dapat moto ni"... -

Nasib masa si bapak² dok amik gambar ni, anak² bapak² semuanya bo layan jek..klo depa pun nak numpang bergambar...pergh..pening..cukuplah 2 orang bapak² ni..:-)

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Tentang Kita said...

hubby lini pun suka moto besar jgk, x tau la ada apa ngan moto tu beria2 sungguh dia nk beli

Aini Arif said...

moto sape tu shila, sama la arif tgh kumpul duit nak beli moto besau, pdhal dah ada dah, kite bkn leh tunggang pun hehehhh

mamalieyna said...

uiik motor besar sapa tu..mmg boleh tumpang posing jerlah kalau husband eina tgk pun..he~

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...