MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, September 19, 2011

MEE SOTONG TERBAiK - PADANG KOTA LAMA


Waktu dah mencecah tengahari..sebelum aku post lain² entry...nak sambung entry yg lepas...

Susulan dari ENTRY INI. Ada yang bertanya kat mana kedai mee sotong yg aku post tu. Mmg nampak mengiurkan kan...??? Tapi memang mee sotong tu terbaiklah. Yang best sbb sotongnya tu. Sedap dan mmg xpernah jumpa kat tempat lain. So, sebagai tidak menghampakan yang bertanya, meh aku bgtau kat mana tempatnya.

Mee sotong yang aku maksudkan beroperasi di Padang Kota Lama, Pulau Pinang "ONE AND ONLY OUTLET IN PENANG". So, klo jumpa kat memana tu cetak rompak punya lah..tapi klo korang g penang, mmg banyak kedai mamak yg jual mee sotong ni. Aku pernah rasa, mmg lain dari yang owner asalnya ni. Sedap ttp juga sedap, tapi lagi sedap klo makan Hameed 'Pata' Mee ni.

Business card. Waktu operasi tu aku tak pasti betul atau dah berubah sekarang

- Signboard -

 - Pandangan dari luar -
Kedainya bawah pokok besar. Bukan stall mee sotong je jual tau. Byk stall kat dalam tu.

- Pandangan dalam -

- Tukang masak...aku tak pasti adakan ini tuan punya kedai atau dia ke namanya Hameed. Nak tau, korang g tanya sendiri..hihihi -

Okaylah. Kepada yang bertanya...ini jek yang aku mampu bgtau k. Sebarang perubahan samaada secara bertulis atau tidak bukan tanggungjawab aku. Kalau nak tau betul2, apa kata korang call nombor tu. Ngeh..ngeh..ngeh

Gambar digoogle dari SINI dan SINI

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya said...

hamboiiii sakan.. tq.. for info klu pg penang nak singgahlah....

Salina@IbuAqil said...

Uishhh ni kena p try ni.. X leh jadi ni.. Ermmmm agak2 ujung mggu ni ayah nak tak ke Penang.. ;p

sal ya said...

entri yang paling sedap ditengok adalah entri makan2. belum pernah dgr pasal mee sotong. mngkn satu hari ke sana dan akan singgah. hehehe...

Masya said...

akhirnya dapat jugak makan mee soong ni... nyum².. wlpun bukan dkt utara nun...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...