MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, September 22, 2011

LAGi GAMBAR RAYA


Lagi gambar kami dalam penuh kebiruaan...klo korang perhatikan nampak tak anak daraku Syira??? sila lihat betul..betul..beliau tenggelam dek tudung, muka nampak separuh...:-)

 - Nampak di mana Syira? -

Alkisahnya mmg tak dok diam budak ni. Orang nak bergambar leh pula dia sibuk sembang, dia dok bising sbb tgk orang tak senyum..semua orang dia nak pastikan senyum dulu. Kalau tak senyum, selagi tu dia kecoh.. Jenuh cakap tgk depan, nak juga dok potpetpotpet...

 - Tgk...syira sorg jek tak tgk kamera..sibuk dok bercakap -

- Akhirnya.....pandang juga ke depan -

 - Aiman ngan Hisyam (Anak saudaraku belah suami)

 - Budak² ribena -

 - Terserlah senyuman anakku yg over..hihi -

- Syira start dah tak reti dok diam -

Syira skang ni mmg mulut cam bertih jagung...tapi klo org yg tak kenal, leh jadi pemalu ngan pendiam sgt² bdk ni... tapi klo dah lama, pergh...tak larat nak melayan. suka bertanya, selagi tak jawap dopuluh kalilah soklan yang sama akan ditanya...

Syira...anak mama yg sekarang ni sgt kuat merajuk..

3 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Ijah EmoTemo said...

hehehe comel je syira hihi

♥SyilaSyira♥ said...

Ijah EmoTemo :
tq...makin perasan la budak tu..hihi

mamalieyna said...

comeinye budak kecik bertudung gitu..he~

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...