MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, September 21, 2011

AiDiLFiTRi 2011 - 1 st DAY


Raya pertama seperti sebelum² ni mmg raya pertama kat umah mertua. Petang sikit baru balik umah family aku. Tema kami tahun ni sebenarnya masa beli baju baru buat keputusan. Tahun ni baju pertama yg kami beli baju raya hubby, sbb aku dah terasa seksanya tahun² sudah beli baju aku ngan Syira dulu, pergh...gila ssh nak cari baju hubby. So, masa try baju tu terbekenan warna coklat. So, tahun ni tema kami warna coklat pekat

 - Baju aku, tertarik baju ni sbb klo perut besar pun leh sarung lagi...kikiki -

 - Baju Syira -

Baju Dak tecik yg siap aku oter sendiri. Sbbnya Syira ni badan kira berisi, tapi rendang orangnya, so, terpaksa aku oter labuh baju, lengan ngan kain. Tangan tu sebelah aku jahit sehari sebelum raya, sebelah lagi pagi raya..hahhaha...nasib siap juga tau. 

 - Anak mama yg bajet ayu..:-)-

 - Posing ngan dagu yg luka -

 - Keluarga kecil kami -



 - Jelas ketara perbezaan badan kami...hihihi -

 - Tangan Syira yg xnak kasi can mama ngan abah bergambar -


- Ops...terselit plk kakak Syafiqa di situ -

Gambar Raya ke-2 akan menyusul nanti...

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Tentang Kita said...

suka..suka..suka sgt tgk owg pakai bju kaler coklat..wlpn owg kata itu warna tuk owg tua tp saya tetap suka..sbb saya nmpk comel klu pkai baju/tudung kaler tu

ch@ said...

sedondon, cantik keluarga kecil syila ni, next year keluarga besarla ye. lagi berdondon-dondon. tak sabar nak tunggu family syila tahun depan.

mamalieyna said...

suka kaler coklat..nmpak natural..next2 year bleh ni..hee~ sedondon je ngn suasana rumah..hee~

cantik baju dak gegirl kan..tmbh comel syirA~

Masya said...

wahh merahnyer lipstik syira hihihihi... pandai bergaya...

Aleyn said...

Nice....lembut jer kalernyer

♥SyilaSyira♥ said...

Tentang Kita :
tak ramai yg suka warna coklat ni kan???

cha :
hahaha...syila pun xsabar nak tunggu si coro cha...lengkap keluarga cha nanti...

mamalieyna :
rumah mmg warna ala² coklat..warna selamat tu..semua leh masuk ngan warna mcm tu

masya :
oh..itu budak mmg suka bermake-up

aleyn :
lembut mcm tuannya kan???hihihi

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...