MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Saturday, August 28, 2010

Dugaan di bulan Ramadhan.

Berhari gak aku x up date blog ni. Tapi still buka dan ttp menjenguk blog kengkawan. Nak komen kat blog kengkawan pun asa penyakit M tu asik datang jek, xmau kasi can toi kan.

Bkn itu je, last entry aku masa aku wish hepy besday buat permata hatiku. Majlis sambutannya insyaallah da rezeki leh wat sekali ngan open house, yg pasti hanya kecil-kecilan. :-)...


Kebetulan aritu aku sakit perut yg teramat sgt, sbb tu blog ni x ber'update'. Ni penangan aku beli kerabu mangga kat param r ni. Sedap sgt, tambah plak aku dah lama xmkn, mmg aku bedal sungguh2...bkn malas wat sendiri tau, klo buat aku sorg je mkn, cam xda makna plak...(alasan tu kan) Hubby aku kurang skit ngan kerabu2 nih.

Walaupun sakit yg teramat sgt, alhamdulillah aku berjaya berpuasa dan berbuka pada waktunya. huhu. Amin...1 lagi dugaan yg aku xsangka sgt....selama aku bekerja di tempat skang ni, pertama kali aku asa terkilan ssgt. Mungkin xtahan sgt, sampaikan aku menangis gakla. Besar sgt ke salah aku? berkira sgt ke aku ngan kerja? selama ni pun, byk kerja2 opis aku terpaksa siapkan di rumah. Byk sgt kot suara2 sumbang dalam ofis aku ni, mungkin kali ni mmg dugaan buat aku...terpaksala redha.

Salah satu sbb aku terpaksa telan semua ni antaranya adalah atas kesalahan dan kesilapan org lain....mmg terkilan sgt. Cukupla aku cete di sini, nanti lain plak isu yg muncul. Tapi mmg aku cukup terkilan....sob..sob...sob...

Tapi alhamdulillah selepas daripada kejadian ritu, aku skang bercuti panjang..sib aku dah apply awal2, dapatla tenangkan ati ckit kan, tambah plak balik kampung jumpa dan berbuka dgn family.

Okla nanti2 aku update g...masih nak melayan perasaan g nih....korang doakan aku ek....skang nak bersiap utk berbuka di rumah mertua. Hanya aku ngan Syira, hubby xdapat ikut kami balik sbb keje...ok...selamat berbuka...

p/s : Semakin berganda doa aku agar hubby dapat tukar kerja di Kedah...nak balik Kedah....

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Ummi Shira (AshAnas) said...

kedah kat mana? mai la balik kedah...

♥SyilaSyira♥ said...

family saya skang kat Yan, hubby plak di Pendang...AshAnas Kedah kat ne?

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...