MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, August 24, 2010

Blog Problem...Tolong...


Samat pagi semua, sebagai budak baru blajar aku nak tanya la pada sesiapa yg tau atau pernah dapat masalah mcm aku di sini. Masalah aku berkenaan ngan blog ni ha.

Rasanya dah lebih sebulan masalah aku ni, adakah setting aku yg bermasalah ataupun masalah internet di ofis ni? Kalau ada yg tau tentang masalah aku, dan leh tlg atasinya harap2 tolong la aku ek...pertolongan anda amat diperlukan.

Ok....masalah aku ni xdala sebesar mana pun, tapi menyusahkan aku utk berblogging (padahal xdala update setiap aripun kan). Klo korang nak tau, waktu ofis ni aku mmg boleh buka blog setakat dashbord je, dan aku hanya blogwalking dengan membaca dalam google reader jek tau. Sbb tu aku lambat ckit balas komen yg masuk dalam blog aku. Terpaksa balas guna internet kat umah je.

Klo nak view blog tu kim salam r, mmg xdapat punya. tapi pg semalam ttber plak elok jek blog aku, tapi elok kul 10pg tu jadi balik...huaaahhhhh...ngat ker trus akan ok jek. Cuma bernasib baik masih leh post entry2 lagi, tapi mmg xleh preview dulu, sbb tu kadang2 ntahpehapa je entry aku, tah2 gambar pun tunggang terbalik kan. Semuanya kner adjust kat umah jek.

Dan yg memelikkan aku ni, ada plak sesetengah blog yg aku leh buka, tapi ada sesetengah yg xleh buka. Hishhhh....knapa ek? klo pihak ibupejabat blok blog2 ni, asal aku leh buka laman web blogger ? pening aku tau. Ada sesapa yg nak nolong aku x? Dapat pahala tau, tambah2 dalam bulan berkat ni...hehehe

p/s : Tolong...tolong...bantuan kalian amat diperlukan...

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...