MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, August 23, 2010

Dunia akhir zaman?????


Skang ni zaman serba moden, mcm2 perkara yg berlaku. Lagi moden zaman ni, lagi byk masalah yg timbul. Bln2 bek ni, byk plak isu pembuangan bayi. Mcm xpnah nak surut. setiap hari itulah hidangan di akhbar2.

Patutnya zaman yg serba canggih ni dipergunakan sebaik yg mungkin, tapi sebaliknya pula. Kes pembuangan bayi yg semakin menjadi2 membuatkan kita semakin takut. Yg mempunyai anak lelaki mahupun perempuan semakin risau. Belum lagi masuk kes culik menculik nih. Adakah ni tanda dunia akhir zaman? MASYAALLAH.....

Salah siapa semua perkara ni terjadi? Aku xnak tunding jari kepada sesiapa, sesetengah pihak mungkin menyalahkan kedua ibu bapa si pelaku, tapi jujur bg aku, tiada ibu bapa yg ingin melihat anaknya hanyut dan punya perilaku yg jelik kan?....apa pendapat kengkawan?

Kecewa juga tgk byk kes pembuangan bayi, tidakkah seksa mereka hendak melahirkan bayi2 berkenaan? Bagi yang telahpun bergelar ibu termasuk aku, tuhan je yg tau apa yg kami rasakan sepanjang tempoh kehamilan dan kelahiran. Kesakitan dan kesusahan yg dialami itu, trus ilang bila lahirnya permata hati. Tapi sampai mati perasaan itu xkan dilupakan.

Buat anakandaku, Nurul Syahira Mohamad Razali, mama doakan agar menjadi anak solehah dan senantiasa dilindungi Allah SWT. AMIN...

- Permata hati ku -

p/s : Mintak dijauhkan keluargaku dari segala perkara2 buruk...Amin Ya Rabbal Alamin

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

kan? tengok baby yg dibuang tu, alangkah ruginyaaa... sempurna pulak tu, kalau dibela dah secantik dan sehandsome anak2 sendiri.

Rizziela said...

Memang kita dah di akhir Zaman..sebab tu perkara yg tak elok dah ada dimerata2 dah

♥ sYiLaSyiRa ♥ said...

cha, rizziela : sama2 kita doakan ianya xkan berulang lagi

najib said...

salam,ianya berlaku kerana pengaruh buruk internet.Cuba klik blog saya tajuk Bogel,gambar Awek cun,Porno.saya menulis mengenai peningkatan remaja didalam kes ini,juga meminta pendapat orang .

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...