MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, August 17, 2010

Terengganu...


Sebelum ni aku pernah bgtau aku ada hadiri kursus kewangan di Hotel Seri Malaysia di Terengganu. Ofis aku antar wakil 3org yakni aku, Kak Hasmah n Cc aku. Kursus ni dijalankan selama 3 ari. Mmg tersangatla penat, ditambah lagi kursus yg berjalan dari pagi hingga ke malam.



Masa gambar di atas diambil, kami sebenarnya masih mencari lagi Hotel. Driver pun kebetulan mmg xpnah ke hotel ni, upanya senang sgt nak cari, tak joh dari Pasar Payang. Kami singgah Pantai Batu Buruk mkn seafood celup tepung..sedap tau.


- Nilah Hotel kami menginap, gambar kabur ckit, sbb amik dalam kete k -

- Pemandangan dari bilik kami, cantik kan -

- Aku -

- Aku, Kak Hasmah n CC -

- Aku ngan Kak Hasmah -


 - Kopok -

Kami singgah makan dulu, lapar sebenarnya...mkn tempat len, tapi tapau wak lik umah kat tempat len k...heheheh


Yg ni gambar aku dalam klas. Klas xmula lagi k, tapi sepanjang kursus aku kali ni, mata aku mmg ngantuk sgt2. Memula tu ok jek, tapi pastu huahhhhhhhhh. Bkn aku je k...demer yg lain pun sama tau, siap terlelap2 lagi...hehehe

- Bukti aku mmg ngantuk yg terlampau :-) -


- Bergambar kenangan dalam kelas, cc ngantuk sgt tuh -

 - Sijil -

- Sebelum balik, singgah dulu beli kopok basah -

- Hampir licin aku borong sbb ramai yg kirim -


 - Org kuat tlg aku angkat kopok aka abg driver -

Balik dari gerai menjual kopok tu, kami singgah juga ke pasar payang beli kopok kering, tapi lupa nak mik gambar, sbb tgh sedap memborong...huhu

p/s : Kursus joh2 ni best sbb dpt tgk negeri org plus shopping memperabiskan duit, tapi yg xtahannya letih ssgt...:-))

0 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...