MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, October 10, 2011

TURN AKU MUNTAH TERUK


Hari khamis lepas balik keje aku ajak hubby ke pizza...sbb tetiba aku teringin nak makan spaghetti. Jom layan pic kami

 - Air masam juga pilihanmu Syira, padahal bukan main mama order air milo tu tau -

 - Pergh...posing lentok -

 - Butang kusyen kat restoren pizza tu sekali imbas mcm Syira bertocang plk -

 - Chak -

 - Spaghetti untuk mama -

 - Pizza untuk abah -

 - Nyum² -

Pizza ni tak abis pun..aku pun xsentuh langsung, sbbnya lepas jek makan spaghetti tu perut aku dah semacam..meloya jek...tunggu masa nak kuarkan semuanya balik...huhuhu. Separuh pizza hubby makan, separuh lagi kami bungkus bawa balik. Syira pula layan air, ais krim ngan sup jek.

- Budak angin bila mama marah tak bagi minum air gas...kikiki..garang wooo budak ni -

Sebenarnya entry ni ada kesinambungan dari entry Syira tak sihat. Sebabnya selepas makan kat restoran nilah kami laki bini teruk muntah². Memula ingatkan sbb aku preggy, tapi memandangkan muntah yg sukar nak stop..buat aku terpikir..nasib masa aku muntah hubby belum lagi menunjukkan tanda dia nak muntah...kiranya kami muntah hari yang berlainan...klo x mau haru juga satu rumah muntah serentak..huhuhu

Memang bagi aku inilah muntah yang paling teruk sepanjang aku preggy. Balik dari makan tu aku cuba tido untuk menahan muntah, tapi last² kul 10.30 malam tu, tak berdaya dah...semua aku makan kuar balik. Yang paling teruk berlanjutan sampai kul 2.30 pagi. Sampai terduduk aku kat lantai tandas...Memang sgt² menduga...

Mungkin satu kebetulan selepas makan Spaghetti menyebabkan kami muntah...Semuanya dah ketentuan-Nya kan...???Syukur tak berlanjutan sampai berhari², sbb aku tak dapat bayangkan klo aku kena tahan kat wad...sian Syira, kami dahlah tak da sedara mara kat cni...:-(

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

MamaRifqy said...

ala..siannye..nape sampai teruk bebenor muntah..

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!! Sian.. Sabar je lah.. Pembawakan budak kot smpai incik hubby pn kene tmpiasnya..

Masya said...

sian nyer.. syira jer x muntahkan sbb dia mkn sup... suke tgk syira yg makin bambam tu... macam amir jgkkk teringin nak jumpe..

chekna @ mama ziyad said...

kesiannya... kalo sy mmg xbleh nak makan spagheti carbonara, lepas tu mmg akan perut memulas2, rasa nak muntah.. angin kot..

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...