MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, October 10, 2011

OPEN HOUSE + SAMBUTAN BESDAY SYiRA SECARA KECiL²AN...


Alhamdulilillah, akhirnya hajat aku utk buat makan² secara kecil²an sempena Aidilfitri + Sambut besday Syahira termakbul hendaknya. Asalnya mmg perancangan awal, tapi disebabkan tak confident menyebabkan semua benda jadi last minit. Jemputan last minit, kek last minit..tu pasal mcm tunggang langgang sikit. Mmg majlis yg sgt sempoi.

Dan berjalannya majlis ini, disebabkan orang kuatnya yakni familyku yang datang khas dari Kedah turun Ipoh.  Terima kasih sgt² pada mereka²...semua amik bahagian...so aku mmg relax jugalah. Yang kalakor siap tlg kemaskan umah aku lagi tu..hihihi...

Meh tgk majlis yang sempoi abis....

 - Menu yang sempoi, tapi sebenarnya penuh jugalah meja tu, menu yang tiada dalam gambar rojak buat+kuih raya, gula² + sumi, kekacang n agar² merah -

 - Agar² triffle yang tak menjadi -

 - penat aku buat deko² -

 - Lagi satu -
last² disebabkan terlebih lembek...ke2-2nya angkut balik Kedahlah jawabnya...Takpe nanti aku akan cuba buat sampai berjaya..huhuhu (sedih wooo masa ni..mcm nak nangis pun ada)

 - Menu Utama (Laksa Beras+ laksa bihun)

- Tok Wan n Adam, tok wan jadi pengasuh sbb semua orang sibuk kat dapur...:-) -

- Besday Girl bersama kek last minit...Sory sayang..kek warna pink xda..sbb tu masam sikit budak ni...kikiki -

- Selamat Ulangtahun yang ke-3 sayang -



- Antara yang hadir -



- Kek ni khas utk bawa balik Kedah sempena besday abahku, lepas je majlis familyku bertolak balik Kedah... -

- Hepy besday abah -

Mmg sempoi gila majlisnya.....gambar pun tak banyak leh amik, sbb tetiba pula kamera aku buat hal...hangin jugalah..time² tulah nak wat hal, padahal malam sebelum tu elok jek...

Apapun teme kasih juga pada keluarga Aini yang mmg aku tak duga untuk hadir...tak sangka tu...Apapun TEME KASIH bebanyak k...nanti² datang lagi teratak kecil kita ye..takpun buat rombongan datang Kedah plk k..

Walaupun majlis simple..tapi amat bermakna buat aku sekeluarga...

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Salina@IbuAqil said...

Hepi besday syg syira.. Moga jd anak yg solehah.. Ina x dpt nk dtg masa ni.. Sorry sgt.. ;)

Tentang Kita said...

hepi birthday syira dh 3 thn ek....semoga jd anak yg solehah dan membanggakan ibu dan ayah

...sWeeT uMi... said...

happy besday syira...semoga menjadi anak yg solehah ye (^__^)..laksa beras tu yum yum mesti sedap kan...

Masya said...

alhamdulillah dah 3 tahun syira yer....

chekna @ mama ziyad said...

happy belated birthday syira.. semoga jadi anak yg solehah..

syila, hadiah tu sy dah dapat bln posa haritu ye.. thanks a lot...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...