MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, October 13, 2011

TAKZiAH....BUAT ARWAH HAKIMI


Entry ni aku betul² terlupa nak buat...hanya ada update dalam fb je..Mungkin hari tu macam² perkara yang berlaku.

Pagi Jumaat 07 Oktober 2011 lebih kurang jam 6.45 pagi aku terima msj dari sahabatku Aini berkenaan seorang kenalan kami yang memang rapat sejak zaman persekolahan baru sahaja kehilangan anak ke-2nya. Mmg terkejutlah juga aku. Kawanku yang bernama watty mempunyai 3 orang anak, Allah lebih sayangkan anaknya yg ke-2...pergi mengadap Illahi ketika usia baru mencecah 2 tahun. 

Apa yang aku dapat tahu, arwah meninggal di Hospital Manjung. Demam biasa je, tapi sudah 3 hari arwah tak menjamah apapun. 

Al-Fatihah buat Arwah Hakimi


Buat Watty : Memang sangat berat dugaan yang dikau terima...sesungguhnya Allah lebih menyayangi anakmu..Semoga watty ngan keluarga terus tabah dalam menjalani kehidupan yang akan datang. Ingatlah masih ada lagi 2 orang anak kecilmu yang memerlukan perhatian dan penjagaan darimu

Ya Allah Ya Tuhanku...berikan ketabahan buat sahabatku watty...sesungguhnya apa yang berlaku adalah kehendakMU, Kuatkan hatinya dalam menerima segala cubaan ini...AMIN...

6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ameris said...

alfatihah utk arwah...

Salina@IbuAqil said...

Ya Allah!!! Takziah.. Itulah yg plg ina riso syila bila anak mula demam2 ni.. Takut sgt.. Demam skrg ni merbahaya sggh..

mamalieyna said...

Ya Allah..beratnya dugaan utk dia.. tak terbayang kalau kita di tmpt dia...

takziah dan al-fatihah buat arwah~

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

alfatihah buat bidadari syurga...
kesian mak diakan...

chekna @ mama ziyad said...

alfatihah buat arwah.. moga ditempatkan di kalangan org yg beriman....

kakyong said...

salam takziah buat anak sahabat shila.. semoga tabah

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...