MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Tuesday, July 10, 2012

STOK EBM KESAYANGANKU


Kutahu lebih ramai lagi ibu di luar yang punya stok berlambak²...kutahu stokku hanyalah seciput sahaja..tetapi aku tetap BERSYUKUR dengan rezeki yang Allah berikan...

- Update stok selepas cuti berpantang -

- Zoom -

Alhamdulillah di atas rezekinya, walaupun tidak sebanyak rakan² di luar sana, tapi aku sangat² bersyukur..semoga Allah permudahkan perjalanan breastfeeding untuk Nurul Syuhada n Nurul Syahida. 

Semoga aku kuat untuk menyusukan wiwin...Amin

BILA GAMAKNYA NAK PENUH SATU PETI YE...???

2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Aleyn said...

Hi...naper thumbnail u gambar family I ek...musykil den

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

aminnnnnnnnnn
dah jue harap jue pun boleh buat stok mcm nie bila baby kluar nanti...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...