MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, May 2, 2012

PENGERTiAN TERSIRAT CiUMAN SEORANG SUAMI


ENTRY UNTUK MEREKA YANG DAH BERKAHWIN SAHAJA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tetiba nak post entry ni...hahahahaha...cer korang tgk..yg mana ada kena mengena ngan korang..hehehe...aku...??? NO KOMEN... :-)

Kenali Tabiat Suami Melalui Bahagian Yang Dia Suka Cium

Suka cium dahi isteri .............. suami yang romantis

Suka cium pipi isteri .............. suami yang penyayang

Suka cium mulut isteri .............. suami yang gelojoh

Suka cium tengkuk isteri .............. suami yang mata keranjang

Suka cium telinga isteri .............. suami yang sensitif

Suka cium leher isteri .............. suami yang penyabar

Suka cium buah dada isteri ............ suami yang suka bermanja

Suka cium tangan isteri ............ suami yang suka hipokrit

Suka cium ketiak isteri ............ suami yang menerima isterinya seadanya

Suka cium (tut - censored) isteri ............ suami yang pemalu


Aku baca jek tau...pastu aku kongsi ngan korang...bukan aku yang listkan semua senarai kat atas tu. Betul atau x, tepuk dada tanya selera..ops..tanya suami uolls la..betul ke x...hehehehehe

Sumber dari SINI

5 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Masya said...

tak payah tanya kaji sendiri jer hahahaha....

hamboiii bkn main lagi dah pantang 100 hari ni erus keluar pengertian tersirat ciuman suami yer....

MrS. F!zA said...

hehhehehe..byk lah boleh dikategori kalo mcm ni eh..hehehe

♥SyilaSyira♥ said...

Masya :
hahaha...tetiba plk terbaca...terus share..hahahah

MrS. F!zA :
byk ek...apa tu..???hehehhehe

eima said...

tak kot .. sbb laki aku suka semua nye ... so mcmana ni

♥SyilaSyira♥ said...

eima :
hahaha...klo mcm tu no komen gak r...hehehehe

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...