MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Friday, May 4, 2012

CERiTA PEBERET SYAHiRA


Sebelum aku cete sal entry yang aku post semalam, nak tempek gambar lama si kakak yang sulung...sgt suka tgk CERITA HANTU...walaupun takut, tetap ditgknya..klo kartun bo layan ok. Mmg budak ni kurang suka ngan cete kartun. Dia layan cete orang2 tua jek. Klo drama mmg dia akan pulun tgk sampai tamat. :-)

Jom layan budak seksi

- Kusyuk woo tgk cete hantu -

- Ops..asal plk kipas tu pakai cekak..kikiki -

Layan jelah gambar lama ek..nanti2 adalah gambar baru tu..hehehe


6 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

eima said...

tgk cite hantu tu .. hebat budak ni ...hehehehe

Masya said...

hahaha.. tergelak tgk syira ni...

mamalieyna said...

amboi cam budak besar je kakak, layan citer hantu plak...arif tu takut kalau sebut hantu mak limah je..hehe~

*aduhai, haruslah sayu dan menitik air mata tgk pic pd n3 bwh ni.. knp la dgn twin agaknya..huu~ tak terbyg kalau eina d tmpt tu..sure manangis jer memanjang..hu~

Salina@IbuAqil said...

Uishhhhh!!
Sampai kaki melunjur bwh meja tu hah..
Hik3!!!!
Happy weekend & TC yer.. ;)

ieda said...

sal;am kenal dari akk
citer antu ?? mak aihhh akk lak sakit perut .. anak2 akk x suke .. akak lagi x suke ..

tuu anak dara sampai terdiam kaku memnghayati tuu ;))

ch@ said...

woh, aunty cha pun tkt tgk citer antu syira oiii.

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...