MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Wednesday, May 30, 2012

HUBBY WiTH WiWiN


Gambar masa kami melawat wiwin...Masa ni aku balik rumah dulu sbb nak mengurut...sebelum ni kan ke aku orientasi..tapi orentasi ni klo ibu penat leh balik n datang semula. Wad ni just membenarkan ibu bapa jek melawat baby. Dok dalam ni pun para ibu xdiberi uniform ye..sila bawa baju sendiri, klo xcukup baju, jgn segan silu basuh n sidai..sbb ada ruang menyidai disediakan..hahahha..tapi untuk semua baby, uniform disediakan. Comel jek warna pink..line hijau. Klo baby boy jgn nak demand minta warna biru..kena juga pakai warna pink..hahahha...nampak sikit JAMBU kan..kikiki










Huhuhu...entry ni mcm cik hubby menginterframekan dirinya plk..kikiki..malas nak pilih2 gambar..aku upload jek terus..sila jgn muntah ye..gambar aku ngan wiwin mmg da..sanggup aku nak bergambar dalam keadaan gundah gulana memikirkan aku yg berpantang tanpa wiwin...Apapun lepas kami melawat wiwin kat spital hubby antar aku balik Yan dan terus balik Ipoh untuk bekerja...then esoknya pihak hospital call katanya 1st twin dah boleh discaj...masa ni gumbiranya hatiku tau...hubby plk menerima berita dgn perasaan yg sangat cemburu...kikiki...balik semalam, esoknya 1st twin leh balik umah...maunya tak jeles bila aku lebih menambahkan bara cemburu...hahahha

Sebenarnya lepas je sesi bergambar ni baru nurse bgtau tak leh amik gambar...hahahha...elok lah tu...dah selamat berposing pun...kikiki...

HANYA ALLAH JE TAU PERASAANKU BILA MEMBAWA BALIK 1ST TWIN KE RUMAH DAN MENINGGALKAN 2ND TWIN DI HOSPITAL...SGT MENYESAKKAN DADA...AIR MATAKU TUMPAH LAGI...


2 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

ch@ said...

mestila sedih. tapi memikirkan kesihatan dia, kena kuat juga mengharunginya. takpe, wiwin dah blk.

Masya said...

hahahaha... hamboi hubby kamu bukan main lagi.. semanagt tu.. dapat baby wiwin mestilah nak diabadikan kan.. kalau tak rasanya dia bukan jenis suke bergambar...

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...