MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Monday, December 27, 2010

Sebelum Cabutan


Salam...
MAAF ATAS KETERLEWATAN KEPUTUSAN SYILASYIRA 1ST GIVEAWAY

Sebelum keputusan pemenang diumumkan, saja nak tayang kertas-kertas yang tercatit nama2 peserta yg sporting joint Syilasyira 1st GiveAway. Aku guna cabutan kertas, xguna pun cara cabutan yg rata2 ramai blogger buat iaitu guna random.

Khidmat si anak dara digunakan...tapi tiada upah k...kih..kih..

- Sebelum cabutan -


Keputusan akan diumumkan kejap lagi k...arini aku masih bercuti. Pengasuh Syira minta cuti dan kebetulan anak daraku demam. Tapi cabutan telah dibuat sebelum ni...TUNGGU....

p/s : Penat marathon entry2 kengkawan blogger...lamanya tertinggal...

10 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

Mama Zharfan said...

suspens tu

ch@ said...

jgn terkejar-kejar, buat dgn sabar. lepas ni kita pulak berulit dgn kertas undi mcm tu, huuu.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

Mama Zharfan : hihi..tunggu

♥sYiLaSyiRa♥ said...

cha : huhu...sian yg menunggu keputusan...sbb tu terkejar2 nih...hahahha..nanti syila joint GA cha plk...

shera haifa said...

sabar menanti..

MamaYatie said...

hjg bulan di hjg thn mmg semua org terkejar2 kan..

kakyong said...

harap2 ade lah tuah di sini...

♥sYiLaSyiRa♥ said...

shera : dah ada pemenangnya...jemput tgk2

♥sYiLaSyiRa♥ said...

MamaYatie : Ha'a...tersangat busy..terkejar2 skang ni..huhu

♥sYiLaSyiRa♥ said...

kak yong : jeng..jeng..jeng

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...