MENU BAR

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

♥ FOLLOW ME ♥

Thursday, December 2, 2010

Aku Tak Tipu Tau....


Tajuk mcm suspen jek..

Bukan ada sapa2 pun yg cakap tau, tapi aku yg terasa sendri...hihi...sbbnya aku amat terasa kesalahan aku yg terlambat terjah peserta. Minta maaf byk2..keputusan pun xleh nak kuar lagi...

Sebab yg aku xleh nak terjah :-


Mcm ne nak buat ni???? internet kat umah pun bermasalah. Ada yg leh bg cadangan???

p/s : Ada ke yg xpuas ati atas keterlewatan keputusan syilasyira 1st Giveaway???

4 Kawan Yg Sudi Tinggal Jejak:

SyUhAdA said...

xpe2..
ada sebab yg x dpt dielakkan...
nnti dah OK,brulah gitau result..

adYna said...

xper..bukan kita sengaja..tenet yg buat hal ;)..biar lambat asal selamat ;)

kakyong said...

kdg2 kena refresh beberapa kali..
kakyong pun penah jd mcm tu...

Aini Arif said...

ni xpueh ati ni, xkire xkire nak adiah cpt hahahaa

♥ Jom Tambah Pendapatan Bersama HeartBeat - Just Klik² ♥

Sebelum tu korang klik banner kat bawah ni k...



Tutorial penuh untuk mendaftar HeartBeat korang klik kat bawah ni ok
http://syilasyira.blogspot.com/2011/02/tutorial-heart-beat-jom-tambah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...